یکشنبه ۲۲ شهریور ۱۳۸۸ - ۲۰:۴۴
۲ نفر

همشهری‌آنلاین: هفته ششم لیگ‌ برتر برگزار شد. نتایج دیدارها به این شرح است:

 استقلال 1، تراکتورسازی 1

تیم‌های استقلال و تراکتورسازی تبریز در هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21:30 در ورزشگاه یادگار امام(ره) در حضور حدود بیش از 70هزار تماشاگر تبریزی به مصاف یکدیگر رفتند.

به گزارش فارس، تیم استقلال در دقیقه 22 بازی توسط فرهاد مجیدی، به گل دست یافت، اما محمد ابراهیمی توانست در دقیقه 78 بازی با ضربه سر گل تساوی را برای قرمز پوشان تبریزی به ثمر برساند و سرانجام این مسابقه با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. قضاوت این بازی بر عهده محسن ترکی بود. وی در این دیدار به فرهاد مجیدی، رضا عنایتی، سیاوش اکبرپور وهاشم بیگ‌زاده ازاستقلال و علی میرشفیعیان از تراکتورسازی کارت زرد نشان داد.

 سایپا 1، مقاومت 1

تیم فوتبال سایپا کرج برابر مقاومت سپاسی شیراز با نتیجه یک بر یک به تساوی دست یافت. تیم‌های سایپا کرج و مقاومت سپاسی شیراز در هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21 در ورزشگاه شریعتی کرج به مصاف یکدیگر رفتند.

کریم انصاری‌فرد در دقیقه 47 بازی تیم سایپا را به گل رساند، اما شاگردان مهابادی پس از یک دقیقه توانستند توسط شهرام گودرزی گل خورده را جبران کنند و بازی را به تساوی بکشانند. قضاوت این دیدار بر عهده ایرج ساعدی بود. وی در این دیدار به محمود محمدی و محمد ایران‌پوریان از تیم مقاومت کارت زرد نشان داد.

 ملوان 1، فولاد صفر

تیم فوتبال ملوان در یک مسابقه حساس موفق شد که تیم فولاد اهواز را با یک گل شکست دهد. تیم‌های ملوان انزلی و فولاد خوزستان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21 در ورزشگاه تختی انزلی در حضورحدود 10 هزار تماشاگر به مصاف یکدیگر رفتند.

2 تیم به دنبال جبران امتیازهای از دست رفته هستند تا جایگاه خود را در جدول لیگ بهتر و خود را به نیمه بالای جدول برسانند. نیمه اول بازی با تساوی بدون گل به پایان رسید.
تیم ملوان در دقیقه 75 توانست تک گل بازی را توسط آدریانو آلوز از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند و بازی را با همین نتیجه به پایان رساند. قضاوت این دیدار بر عهده محمود رفیعی بود. وی در این دیدار به محمد علوی، کریم شاوردی، ملادین از تیم فولاد و حسین ابراهیمی از تیم ملوان کارت زرد نشان داد.

 پیکان 1، استیل‌آذین صفر

تیم فوتبال پیکان با پیروزی یک بر صفر برابر استیل‌آذین به صدر جدول لیگ صعود کرد. تیم‌های استیل‌آذین و پیکان قزوین از هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21 در ورزشگاه دستگردی تهران به مصاف یکدیگر رفتند.

هر دو تیم 10 امتیازی جدول که در رده چهارم و پنجم برای صعود به صدر جدول رقابت فشرده‌ای را برگزار کردند. نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید. در شروع نیمه دوم شاگردان حمید درخشان توانستند در دقیقه 62 توسط ایمان رزاقی‌راد به گل برسند و با این گل پیکان تیم استیل‌آذین را شکست داد و با 13 امتیاز به صدر جدول رده‌بندی صعود کرد.

 مس‌کرمان 5، ذوب‌آهن 2

تیم فوتبال مس‌کرمان با 5 گل تیم ذوب‌آهن را در ورزشگاه باهنر شکست داد. تیم‌ مس کرمان در هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21 مقابل ذوب‌آهن اصفهان در ورزشگاه باهنر به میدان رفت که در پایان این بازی مس با نتیجه پرگل 5 بر 2حریفش را شکست داد.

ادینهو در این مسابقه برای مس هت‌تریک کرد و در دقایق 29، 54 و 64 به همراه فرزاد آشوبی در دقیقه41 از روی نقطه پنالتی و مهدی رجب‌زاده در دقیقه 66 برای این تیم گلزنی کردند و گل‌های ذوب‌آهن را سید محمد حسینی در دقیقه 63 و حسن اشجاری در دقیقه 73 به ثمر رساندند. قضاوت این دیدار بر عهده رحیم مهرپیشه بود. وی به مسعود زارعی و ادینهو از مس و صالحی‌نژاد و رجب‌زاده از ذوب‌آهن کارت زرد نشان داد.

 سپاهان3، پاس 1

دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پاس همدان با پیروزی نماینده اصفهان به پایان رسید. دیدار تیم‌های سپاهان اصفهان و پاس همدان که از ساعت 21 در ورزشگاه فولادشهر اصفهان آغاز شد، با نتیجه 3 بر یک به سود سپاهان اصفهان به پایان رسید.

گل‌های سپاهان را احمد جمشیدیان در دقایق 30 و 70 و ابراهیم توره در دقیقه 54 به ثمر رساندند و تک گل پاس نیز توسط هادی اصغری در دقیقه 47 زده شد. قضاوت این دیدار که از هفته ششم برگزار شد، بر عهده قاسم واحدی بود. وی در این دیدار به عقیلی، حاج صفی و جعفرپور از سپاهان و مکانی، غفوری و شاه‌علی‌دوست از پاس همدان کارت زرد نشان داد. ضمن اینکه امید خورج در دقیقه 85 از پاس همدان اخراج شد.

 ابومسلم 1، راه‌آهن 1

دیدار تیم‌های ابومسلم خراسان برابر راه‌آهن شهرری با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. تیم‌های ابومسلم مشهد و راه‌آهن شهرری در هفته ششم لیگ برتر فوتبال از ساعت 21 در ورزشگاه ثامن‌الائمه مشهد در حضور حدود 2 هزار تمشاگر به مصاف یکدیگر رفتند.
2 تیم قعرنشین جدول به دنبال جبران امتیازهای از دست رفته خود در هفته‌های گذشته بودند و از همان ابتدا بازی هجومی از خود به نمایش گذاشتند.

تیم ابومسلم در دقیقه یک بازی توسط جراردو سانتوز جونیور، بازیکن برزیلی خود به گل زود هنگامی دست یافت، اما شاگردان برندتس خیلی زود به بازی برگشتند و توانستند در دقیقه 16 توسط حسین کوشکی به گل تساوی دست یابند. در پایان این دیدار با نتیجه تساوی یک بر یک به پایان رسید. قضاوت این دیدار بر عهده خداداد افشاریان بود. وی در این دیدار به مجید باجلان از راه‌آهن کارت زرد نشان داد و عبدالجبار موموئی بازیکن ابومسلم را در دقیقه 73 و قاسم سلطانی مربی این تیم را در دقیقه 65 از زمین بازی اخراج کرد.

 صبا 1، استقلال اهواز صفر

دیدار تیم‌های استقلال اهواز و صبا با پیروزی نماینده قم در خارج از خانه به پایان رسید. دیدار تیم‌های استقلال اهواز و صبای قم از هفته ششم لیگ برتر فوتبال و از ساعت 21 در ورزشگاه تختی اهواز آغاز شد که در پایان با نتیجه یک بر صفر به سود صبا به پایان رسید.
گل صبا را عباس محمدرضایی در دقیقه 59 به ثمر رساند. قضاوت این دیدار بر عهده سعید مظفری‌زاده بود. وی به آتسو و رجبی از استقلال اهواز و فضلی از صبا کارت زرد نشان داد.

کد خبر 90401

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز